середу, 16 січня 2013 р.

Педагог-дослідник

1. Орієнтує свою педагогічну діяльність на нові досягнення науки.
2. Неперервно досліджує свою систему роботи, здійснює науковий аналіз її різних складових.
3. Прагне постійно підвищувати результативність своєї праці.
4. Володіє вміннями практичного використання методики педагогічного дослідження.
5. Тяжіє до спілкування з ученими та педагогами-новаторами для ознайомлення з актуальними проблемами вітчизняної й зарубіжної педагогіки, передовим досвідом роботи, інноваційними технологіями, знає про професійні досягнення своїх колег.
6. Конструктивно сприймає нові ідеї, прагне з'ясувати суть, переваги й недоліки без зверхності та скептицизму відносно спроможності.
7. З повагою ставиться до переконань своїх компонентів без категоричного заперечення їхньої точки зору.
8. Має системне мислення, що виявляється в цілісному сприйнятті різних педагогічних явищ, здатності встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, визначати перспективу свого подальшого професійного та загального розвитку, шляхи його досягнення.

Немає коментарів:

Дописати коментар