Виявлення –
навчання – розвиток
Якщо ви ставитесь до дитини
як до ідеальної особистості -
ви підносите її на ту висоту,
на якій ви хотіли б її побачити.
І.
Гете.
Дуже актуальною є проблема виявлення розвитку і педагогічної підтримки
здібних та обдарованих учнів, розкриття їхнього потенціалу. Кожен обдарований
учень – індивідуальність, яка потребує особливого підходу.
Сприяння реалізації обдарування потребує організації особливого середовища.
Обдаровані діти – це
діти, які різко
виділяються із середовища
ровесників розумовим розвитком,
що є наслідком
як природних задатків,
так і сприятливих
умов виховання.
Обдарованість – це сукупність
здібностей, що дозволяють
індивіду досягти вагомих
результатів у одному
або декількох видах
діяльності, що є
цінним для суспільства.
Немає коментарів:
Дописати коментар